Інформація щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до Головного управління Держпраці у Київській області в 2019-2020 роках

27 листопада 2020

Упродовж 2019 року до сектору звернень громадян та доступу до публічної інформації Головного управління Держпраці у Київській області надійшло 6587 звернень.
Із 6587 звернень було розглянуто – 6395, направлено за належністю – 192, розглянуто у термін до 15 днів – 390, до 30 днів – 5736, до 45 днів – 249 звернень.
Запитів на публічну інформацію надійшло – 121 (всі закриті в 5 – денний термін).

З початку 2020 року (станом на 13.11.2020 року) до сектору звернень громадян та доступу до публічної інформації Головного управління Держпраці у Київській області надійшло 6472 звернення.
Із 6472 звернень розглянуто – 5851, направлено за належністю – 117, перебуває на розгляді – 504, розглянуто у термін до 15 днів – 905, до 30 днів – 4560, до 45 днів – 386 звернень.

Запитів на публічну інформацію надійшло – 83 (розглянуто 82 запити в 5 – денний термін).