З початку 2020 року до Головного управління Держпраці у Київській області надійшло 6196 звернень громадян

11 листопада 2020

З початку 2020 року (01.01.2020 -31.10.2020 року) до сектору звернень громадян та доступу до публічної інформації Головного управління Держпраці у Київській області надійшло 6196 звернень. З них – на урядову «гарячу лінію» – 2578, за дорученням Держпраці України – 1481, поштою – 1155, особисто – 406, запити на публічну інформацію – 80. Серед звернень громадян найбільше було таких, що стосувалися порушень трудового законодавства на підприємствах і в організаціях, невиплат заробітної плати, розрахункових і лікувальних, та інше.

Із загальної кількості звернень (6196) станом на 31 жовтня 2020 року нині знаходяться на розгляді – 483 звернення, вирішено самостійно (позитивно) – 44, дано роз’яснення по 5531 зверненню, перенаправлено за належністю – 121, отримано анонімних – 17 звернень.

У секторі звернень громадян та доступу до публічної інформації Головного управління Держпраці у Київській області нагадують, що заяви можуть подаватися громадянами з приводу яких були здійснені неправомірні дії керівництва підприємства та подаватися особисто або через третю особу при наявності відповідної довіреності, завіреної нотаріально.

Щодо наявного уточнення про не розкриття заявника, то в Конвенції Міжнародної організації праці №81 від 1947 року (ратифіковано Законом №1985-IV (1985-15) від 08.09.2004 року) у статті 15 йдеться: «слід вважати абсолютно конфіденційним джерело будь-якої скарги, доведеної до їхнього відома, на недоліки або порушення правових норм і утримуватися від повідомлення роботодавцю або його представнику про те, що інспекційне відвідування було проведене у зв’язку з отриманням такої скарги».

Звернутися громадяни можуть надіславши звернення на електронну адресу: 10kv@dsp.gov.ua