Упродовж першого півріччя до Головного управління Держпраці у Київській області надійшло понад 2947 звернень громадян

23 липня 2019

У період з 2 січня по 01 липня 2019 року до сектору звернень громадян та доступу до публічної інформації Головного управління Держпраці у Київській області надійшло 2947 звернень. З них – на урядову «гарячу лінію» – 1076, за дорученням Держпраці України – 622, поштою – 855, особисто – 343, запити на публічну інформацію – 76.

Серед звернень громадян найбільше було таких, що стосувалися порушень трудового законодавства на підприємствах і в організаціях, невиплат заробітної плати, розрахункових і лікувальних, та інше.

У секторі звернень громадян та доступу до публічної інформації Головного управління Держпраці у Київській області нагадують, що заяви можуть подаватися громадянами з приводу яких були здійснені неправомірні дії керівництва підприємства та подаватися особисто або через третю особу при наявності відповідної довіреності, завіреної нотаріально.

Щодо наявного уточнення про не розкриття заявника, то в Конвенції Міжнародної організації праці №81 від 1947 року (ратифіковано Законом №1985-IV (1985-15) від 08.09.2004 року) у статті 15 йдеться: «слід вважати абсолютно конфіденційним джерело будь-якої скарги, доведеної до їхнього відома, на недоліки або порушення правових норм і утримуватися від повідомлення роботодавцю або його представнику про те, що інспекційне відвідування було проведене у зв’язку з отриманням такої скаги».

Звернутися громадяни можуть надіславши звернення на електронну адресу: 10kv@dsp.gov.ua