У першому півріччі 2020 року до Головного управління Держпраці у Київській області надійшло 3416 звернень громадян

15 липня 2020

У період з 2 січня по 30 червня 2020 року до сектору звернень громадян та доступу до публічної інформації Головного управління Держпраці у Київській області надійшло 3416 звернень. З них – на урядову «гарячу лінію» – 1552, за дорученням Держпраці України – 561, поштою – 517, особисто – 101, запити на публічну інформацію –42. Серед звернень громадян найбільше було таких, що стосувалися порушень трудового законодавства на підприємствах і в організаціях, невиплат заробітної плати, розрахункових і лікувальних, та інше.
Із загальної кількості звернень (3416) станом на 30 травня 2020 року нині знаходяться на розгляді – 770 звернень, вирішено самостійно (позитивно) – 27, дано роз’яснення по 2557 зверненням, перенаправлено за належністю – 55, отримано анонімних – 5 звернень.
У секторі звернень громадян та доступу до публічної інформації Головного управління Держпраці у Київській області нагадують, що заяви можуть подаватися громадянами з приводу яких були здійснені неправомірні дії керівництва підприємства та подаватися особисто або через третю особу при наявності відповідної довіреності, завіреної нотаріально.
Щодо наявного уточнення про не розкриття заявника, то в Конвенції Міжнародної організації праці №81 від 1947 року (ратифіковано Законом №1985-IV (1985-15) від 08.09.2004 року) у статті 15 йдеться: «слід вважати абсолютно конфіденційним джерело будь-якої скарги, доведеної до їхнього відома, на недоліки або порушення правових норм і утримуватися від повідомлення роботодавцю або його представнику про те, що інспекційне відвідування було проведене у зв’язку з отриманням такої скарги».

Звернутися громадяни можуть надіславши звернення на електронну адресу: 10kv@dsp.gov.ua