Як діяти, якщо роботодавець наразі не має можливості оплатити тимчасову непрацездатність?

19 квітня 2022

Якщо страхувальник (роботодавець) не має можливості перевіряти дані в особистому кабінеті на сайті Пенсійного фонду України фактично з незалежних від нього причин (відсутність доступу до інтернету у зв’язку із воєнним станом), відповідно не може виконати вимоги щодо своєчасного розгляду документів й прийняття рішення щодо виплати допомоги працівнику, тому відповідальності за таку затримку він не несе до закінчення обставин.
Разом із тим, після відновлення доступу до кабінету страхувальника роботодавець зобов’язаний виконати свої обов’язки щодо матеріального забезпечення.

 

За матеріалами Держпраці

Коментарі

  1. Михаіл 11.10.2022 о 11:58

    Доброго дня!
    Чи існує зараз порядок за яким я Держпраці здійснюється перевірка роботодавця в частині правильності призупинення дії трудового договору з працівниками?
    Дякую

    • dnop-admin 12.10.2022 о 09:53

      Ваше питання перенаправлено інспектору праці для надання кваліфікованої відповіді

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *